רשימת קניות לדירה חדשה

30-01-2021

לקראת כניסה למגורים בדירה חדשה יש הרבה מאד מטלות שיש לבצע הקשורות לעיצובה של הדירה ולנראות שלה. רוב בעלי הנכסים שאמורים להיכנס לדירתם החדשה, עסוקים מאד לאורך כל החודשים שקודמים לכניסה בפועל. הם עושים כל שניתן כדי לבצע את כל הרכישות ואת כל ההתאמות כך שהכול יהיה מוכן במועד הכניסה ולא יהיו עיכובים.

רשימה לבית חדש

מכיוון שמדובר בהרבה מאד נושאים, הדרך הנוחה ביותר היא להכין רשימה מסודרת על פי המיקומים הקיימים בבית החדש ועל פי הצורך להוסיף לרשימה פריטים נוספים שיש לרכוש, או לגרוע מהרשימה את הנושאים שכבר טופלו.

החדר המרכזי בבית הוא הסלון ולכן הדיירים רושמים ברשימה את כל המוצרים שהם חושבים לרכוש כמו ספה מבד או ספה מעור, כורסאות, שולחן, מזנון, שטיח, ווילון, תמונות לתלייה על הקיר. ליד כל מוצר כדאי לכתוב לאילו אולמות תצוגה כדאי להגיע או באילו אתרי אינטרנט אפשר למצוא את הפריטים היפים שמעוצבים על פי הסגנון האהוב עליהם כמו סגנון מודרני, קלאסי או אקלקטי.

אם הדיירים מצאו פריט מסוים מתוך הרשימה, הם רושמים בטבלה את מועד הרכישה ואת מועד האספקה המשוער וכמובן את העלויות, כמה שולם ומה היתרה שיש להעביר לספק במועד האספקה. בדרך זו כל המידע רשום בצורה ברורה והדבר נוח למעקב היום יומי.

קניות עבור המטבח החדש

לקראת הכניסה לדירה החדשה, מתקינים במטבח את ארונות המטבח, משטחי השיש והאי. זה הזמן לחפש את מוצרי החשמל הדרושים, מקרר על פי הנפח הרצוי ובהתאם לגודל המרווח שהושאר למטרה זו, תנור אפיה built In    בגודל הסטנדרטי או רחב יותר, כיריים רגילים או אינדוקציה ומוצרי חשמל קטנים כמו מיקרוגל, טוסטר, מעבד מזון ועוד. לגבי כל פריט בוחנים את האופציות הקיימות ואת העלויות כדי לקבל החלטה פרטנית על כל אחד מהם.

יש הבדל בין כניסה לדירה חדשה שהיא בבעלות מול דירות להשכרה בקרית שמואל שבהן בדרך כלל לא חושבים על עיצוב וגם לא בהשקעות כספיות משמעותיות. זאת לעומת הדירה הפרטית שהלקוחות חושבים על כל נקודה כמה וכמה פעמים, עד שהם מחליטים על האופציה המתאימה ביותר.

קניות עבור חדרי הילדים

כדי להעניק נוחות מרבית לכל ילד, דואגים הן לפריטים פונקציונליים והן לכך שיהיה זה חדר מעוצב. לכן קונים עבורו את המיטה המתאימה לו ביותר, מיטת יחיד, מיטה וחצי או מיטה זוגית וזאת בהתאם לגילו. כמו כן שולחן בגודל הדרוש לו עבור הלימודים, ארון של כמה דלתות הנפתח באמצעות דלתות או דלתות הזזה, ווילון יפהפה ושטיח רך כמו שטיח שאגי.

עיצוב חדר השינה

עבור חדר השינה חשוב לרכוש מיטה עם מזרן אורטופדי איכותי, שטיח נעים, ווילון מעוצב וארון שיכיל את הביגוד של בני הזוג.

מאמר קודם מאמר הבא