כל מה שצריך לדעת על מתווכים בקריות

21-10-2020

כאשר מחפשים נכס לרכישה או להשכרה השיטה הנוחה ביותר היא לפנות למשרד תיווך ומתוך המאגר שלהם למצוא את הנכס המתאים ביותר באחת הקריות כמו קריית ים, קריית מוצקין או קריה אחרת.

כל מה שצריך לדעת על משרדי תיווך בקריות

מתווכים מקצועיים ובעלי רישיון תקף שפועלים באזור הקריות, מציעים ללקוחות שלהם מבחר גדול מאד של דירות הן למכירה והן להשכרה במיקומים שונים בכל הקריות. ההיצע שלהם כולל דירות קטנות, ממוצעות וגם דירות גדולות.

הרצון הוא לבצע התאמה מושלמת של הנכס ללקוח, על פי דרישותיו כך שייהנה מהנכס שמצא הן אם הוא להשכרה והן אם הוא לקנייה.

מחפשים דירה בקריות

לקוחות המחפשים דירה לקנייה פונים אל מתווכים בקריות ומפרטים את הבקשות שלהם כמו לדוגמה:

  • דירה בת חמישה חדרים.
  • דירה בקומה גבוהה.
  • מיקום בשכונה ספציפית/ רחוב מסוים.
  • מבנה חדש.
  • מרפסת רחבה שבה אפשר לראות את הים.
  • מעלית.
  • כיווני אוויר.
  • כל בקשה נוספת אשר חשובה למשפחה על פי אורח החיים שלה.

המתווכים בוחנים את מלאי הדירות ומחפשים דירות להשכרה בקריות ללא תיווך או למכירה שהן תואמות לבקשות של הלקוחות. הם מספרים להם על כל אחת מהדירות ואם כולן או חלק מהן מעניינות אותם, מתואמת פגישה כדי שהלקוחות יגיעו לדירה ויתרשמו ממנה ומסביבת המגורים.

יכול להיות שהם יראו כמה וכמה דירות ואף אחד לא תמצא חן בעיניהם ויכול להיות שהם ימצאו בסבב הראשון דירה שנראית להם, הכול עניין של מזל.

אם הלקוחות לא מצאו את דירת חלומותיהם, המתווך ממשיך לחפש עבורם אופציות נוספות ובמהלך הזמן מציע להם שוב דירות חדשות שקיבל כדי למכור ושוב הם מגיעים לדירות הללו כדי להתרשם מהן ולקבל החלטה.

רכישת דירה בקריות

קניית דירה בקריות אינה עניין של מה בכך, כל לקוח מחפש את הדירה האולטימטיבית עבורו ועבור משפחתו. שהיא תהיה קרובה לגני הילדים ולבתי ספר לנוחות מרבית בבוקר ואחר הצהרים. בנוסף לכך חשוב לו גודלה של הדירה וכך לכל ילד יהיה חדר משלו, מרפסת כדי ליהנות מהבריזה אחר הצהרים ומטבח מרווח.

לאור ההיצע הרב שקיים אצל מתווכים בקריות הסיכוי למצוא דירה מתאימה הוא גבוה ביותר ולכן לאחר ביקור בכמה דירות ובחלק מהן פעמיים או שלוש, תתקבל ההחלטה.

הידע הרב של אנשי המקצוע הללו מנתב את דרכם של הלקוחות בנושאים רבים שקשורים לעסקה. הם מגשרים בין פערים בחשיבה של שני הצדדים ומוצאים את שביל הזהב שיהיה מקובל על שניהם בנושאים כמו מועדי התשלומים, מועד פינוי הנכס ועוד.

בנוסף לכך הם מסייעים להם בהכוונה לאנשי מקצוע איכותיים אם הם מעוניינים ביועץ משכנתאות, שיפוצניקים, מעצבי פנים או כל תחום אחר הקרוב לתחום הדיור.

אין ספק שהדרך המוצלחת ביותר למציאת דירה לקניה או להשכרה היא באמצעות מתווכים בקריות.

מאמר קודם מאמר הבא