המדריך המלא לשמירה על החניה הפרטית שלך

15-11-2020

אחת הבעיות בהן נתקלים בעלי דירות מושכרות היא חניה.
בטוח יצא לכם, ולא פעם, שחזרתם עייפים מיום עבודה ארוך וקשה כשאתם מתים כבר לחזור הביתה, והינה שוב פעם תפסו לכם את החניה.
ושוב פעם צריך להתחיל לחפש חניה ליד הבית, או לחפש את בעל הרכב שחנה לכם בחניה. זה לא המצב האידיאלי לשוכרי הדירות.

אז איך אנחנו יכולים לשמור על החניה?

כיצד אפשר לפתור את הבעיה הפשוטה הזאת ובלי לריב עם כל השכנים שלנו? חשוב לדעת שיש פתרון אחד יעיל ומוכח. להתקין מחסום חניה בחניה הפרטית שלך. כן כן, כך תפתרו את הבעיה הקשה הזאת אחד ולתמיד. יש לא מעט בעלי דירות שהבינו את הבעיה של תפיסת מקום החניה שלהם, והם מתקינים באופן עצמאי שומרי חניה לדיירים השוכרים את דירתם.
היום, אם אתם מחפשים
דירות להשכרה בקריות למשל, אפשר למצוא המון דירות חדשות ודירות יד שנייה בהן בעלי הדירות התקינו שומרי חניה, מעצורי חניה וברחובות צרים מותקנת גם מראה פנורמית.

מה זה מחסום חניה?

מחסום חניה הוא למעשה מחסום ברזל מאסיבי, בעל שלוש רגליים המקובעות לקרקע. את המחסום ניתן להוריד למצב שכיבה, או לנעול במצב זקוף. בזמן שהמחסום נעול, לא ניתן לעבור אותו והוא למעשה חוסם את הכניסה לחניה.  

 

מה עוד יכול לשפר לנו את החניה?

מעצורי חניה:
חניונים רבים של בנייני מגורים, בנויים צפוף וכמעט שלא מאפשרים חניה מרווחת. מקרים כאלו מאלצים אותנו לחנות בצורה ישרה וצמודה לקיר ככל הניתן. כדי שהרכב לא יפגע בקיר שבחזית החניה, נתקין מעצור חניה. תפקידו העיקרי של מעצור החניה הוא לאפשר לנו עצירה מדויקת ומקסימלית במרחק מהקיר. בנוסף לכך, מעצור חניה יסייע למקם את הרכב במיקום מדויק בתוך החניה וימנע פגיעה מיותרת בקיר.

מראה פנורמית:
המראה הפנורמית עוזרת לנו להיכנס או לצאת משטח החניה, באופן בטוח תוך ראיה מרחבית של שטח הנסיעה שלנו. התקנת מראה פנורמית נותנת לנו הרחבה של שדה הראיה לשטחים מתים בהם עלולה להיות תנועת רכבים והולכי רגל.

 
מגן קיר:
מגן קיר, תפקידו לספק הגנה מפני פגיעה בקירות המקיפים את החניה. שימוש במגני קיר יפחית משמעותית את נזק הרכב במידה והוא יפגע בקיר.

מאמר קודם מאמר הבא