הדרך הנוחה למעבר דירה באמצעות הובלה עם מנוף בקריות

23-02-2021

בשנים האחרונות חל שינוי מהותי באופן העברת תכולת דירות וזאת לאור השימוש ההולך וגובר במנוף אשר מבצע את עבודת העברת הדירות בדרך מהירה ויעילה.

שיטת ההובלה הישנה

בעבר מי שעבר דירה הזמין חברת הובלה והסבלים הרימו את כל הציוד והעבירו אותו מהדירה הישנה לדירה החדשה. בהעברות רבות נתקלו העובדים בקשיים כמו פריטים רחבים שאין אפשרות להכניס אותם למעלית לאור גודלם. כמו כן בניינים ישנים שאין בהם מעלית והיה צורך לסחוב מוצרים כבדים על הגב כמו מקרר, לאורכן של כל המדרגות במעברים צרים ובעומס רציני על הגב.

לכן פרק הזמן של הורדת כל הציוד, העמסתו על המשאית ולאחר מכן הרמה של כל הציוד לדירה החדשה אם גם בבניין זה אין מעלית, היה לוקח זמן רב ויוצר קשיים פיזיים משמעותיים לכל העובדים.

הובלה עם מנוף בקריות

זו הסיבה שחברות הובלה רבות הכניסו לשימוש שוטף אופציה של הובלה עם מנוף בקריות. בשיטה זו המנוף חונה מתחת למרפסת, או מתחת לוויטרינה הרחבה של הסלון של הדירה שיש להעביר את תכולתה. למנוף זה קיימת רמפה רחבה ויציבה אשר אפשר להעמיס עליה ציוד רב וכבד. המנופאי מרים את הרמפה עד הפתח הרחב בדירה והעובדים שנמצאים שם מעמיסים על הרמפה ארגזים, ציוד חשמלי, ריהוט ועוד. הפריטים נקשרים כדי שלא ייפלו במהלך ההורדה. לאחר שמעמיסים כמות נכבדה של ציוד, המנופאי מוריד את הרמפה בזהירות כלפי מטה והעובדים מסדרים אותו על המשאית באופן מסודר.

בדרך זו מבצעים הובלה עם מנוף בקריות של מלוא הפריטים תוך פרק זמן קצר וללא צורך בסחיבה של ציוד על הגב. לעיתים יש פריטים בודדים שמעבירים באופן ידני עקב סיבות שונות, אך אלו מקרים חריגים. ברוב המקרים באמצעות המנוף מורידים את כל התכולה וכל הדירה הנוכחית מתרוקנת במהירות. בעת ההגעה לדירה החדשה, המנוף מבצע פעולה הפוכה. מעמיסים את כל הציוד על הרמפה וכך מעלים בשלבים את מלוא הציוד הקשור לדירה הספציפית.

העובדים שנמצאים בתוך הדירה קולטים את התכולה שמעבירה חברת הובלה עם מנוף בקריות ולאחר כמה פעמים של הרמת הרמפה כלפי מעלה, כל הציוד כבר ממוקם בדירה החדשה.

שימוש במנוף באופן קבוע

לאור הנוחות והיעילות הרבה של השיטה המתוחכמת, לקוחות רבים מעדיפים להעביר את הציוד האישי שלהם בדרך זו, למעט מי שעובר לגור באופציה של דירות קרקע להשכרה בקריות שבהן אין כל צורך במנוף להעברת הארגזים פנימה. במקרים האלה משתמשים לעיתים במנוף רק בעת הורדת התכולה מהדירה הנוכחית ולא בעת ההעברה לדירה החדשה.

העלות של השימוש במנוף היא יחסית לא יקרה. זו אומנם תוספת כספית לעלויות ההובלה, אך היתרונות של שיטה זו גוברים על העלות.

 

מאמר קודם מאמר הבא