איך לבחור איש מקצוע לצביעת דירה בקריות

28-02-2021

בעלי נכסים רבים מחליטים אחת לכמה שנים לרענן את נראותו של הבית ולצבוע את הקירות. לכן הם מחפשים איש מקצוע אמין ואיכותי לביצוע פרויקט זה.

צביעת דירה בקריות

המטרה היא למצוא איש מקצוע שביצע עבודה מצוינת אצל לקוחות אחרים וכך הם ימליצו עליו, כמו קרובי משפחה או חברים. יש כמה נקודות חשובות שכדאי לבדוק לגביו:

 - איכות העבודה

 - שימוש בצבעים בטיב מעולה

 - אדם אמין

 - עמידה בלוח הזמנים

 - מינימום בלגן ולכלוך בבית

 - בעל רעיונות מקוריים וכך יציע לבצע בבית את הטרנדים האחרונים.

חיפוש אחר צבעי איכותי

לאחר קבלת המלצה על צבעי, כדאי לבדוק גם באתרי האינטרנט ולראות חוות דעת שכתבו לקוחות על צבעים בסביבה גיאוגרפית זו. כך אפשר לראות למי כדאי לפנות וגם אם יש דיס המלצות על אנשי מקצוע ספציפיים, עדיף לא לפנות אליהם.

תיאום הפרויקט עם צבעי ספציפי

לאחר שיש ללקוח כמה שמות של אנשי מקצוע עבור צביעת דירה בקריות, הוא משוחח איתם טלפונית או נפגש איתם, מתרשם מהמקצועיות ומצורת ההתנהלות שלהם. לאחר מכן הוא מבקש לראות עבודות שהם ביצעו ורואה זאת פיזית, בתמונות או בסרטונים.

בהתאם לעבודה שיש לבצע בבית, הלקוח מבקש הצעת מחיר עבור צביעת דירה בקריות על פי גודלה וכמות העבודה כמו כמות החדרים, חדרי הרחצה, צביעה של התקרות ועוד.

חתימה על הסכם עבודה

למען הסדר הטוב וכדי למנוע מחלוקות, חשוב להעלות את כל פרטי הפרויקט בהסכם בין הצדדים. במסמך זה יירשמו פרטי הצבעי מצד אחד ופרטי הלקוח מצד שני. פירוט של העבודה, רישום של יום תחילת העבודה ויום סיומה, בקשה לשמירה על ניקיון עד כמה שאפשר וניקוי המקום משאריות צבע בתום העבודה. בנוסף לכך יירשם אילו סוגי צבע ישתמש הצבעי ואת פירוט התשלומים.

כדי שלא יוצר מצב שאיש המקצוע יקבל כספים ולא יבצע את העבודה בסופו של דבר, נהוג לתת מקדמה כספית ולאחר מכן העברת תשלומים על פי התקדמות העבודה בפועל. כאשר הקבלן מסיים את עבודתו לשביעות רצונו של הלקוח, הוא יקבל את התשלום האחרון וכך ישלים את מלוא התמורה כפי שסוכם.

טרנדים חדשים בצביעת הדירה

אפשר לבצע את צביעת דירה בקריות בצבע לבן, או לצבוע את הקירות בצבעים שונים בכל חדר בהתאמה לריהוט. אופציה נוספת היא לצבוע שלושה קירות בחדר מסוים בצבע שנבחר והקיר הרביעי בצבע אחר או להדביק עליו טפט עם הדפסים יפהפיים, שהופך כל חדר למקום קסום. בסלון אפשר לצבוע קיר אחד מגוון בטקסטורה ייחודית.

צביעה של דירות קטנות

כך צובעים גם יחידות דיור להשכרה בקריות ללא תיווך ויוצרים חיים נעימים במרחב זה. כדאי לצבוע אותן בצבעים בהירים כך שהיחידות ייראו גדולות הרבה יותר מגודלן האמיתי.

מאמר קודם