כמה קשה המסע של השוכר עד למציאת הדירה

02-08-2020

להתקשר לבעלי דירות, לבדוק אם הדירה המוצעת עדיין רלוונטית, לתאם פגישות ,לענות על אין ספור שאלות מול בעלי הדירות כמו: בן כמה? איפה מקום העבודה ?כמה מכניס? מה טווח השהות בדירה שלך בערך ? יש ערבים ? וצ׳קים יש? ילדים ? בעלי חיים ? כל שיחה מחדש .

ובסוף אתה מגיע ומגלה שהדירה בכלל לא מתאימה לך ולרצונות שלך, שהחיפושים היו לשווא והשאלות הנלוות הן סתם בזבוז של זמן.. לפחות עד הפעם הבאה שתמצא שוכר פוטנציאלי .
כמה זה מאכזב? מאוד!

המסע בחיפוש אחר הדירה הבאה שלכם יכול להיות מתיש ומייגע יחד עם הסיכוי הגדול שאת "דירת החלומות" הבאה תוכלו למצוא רק בעוד 1,2,3 דירות ואולי גם 20 עד שתגיעו לנכס המיוחל, מכל בחינה אפשרית.

ב"ספיר נכסים" עובדים הפוך! קודם תראו דירה שתמצא חן בעיניכם ורק אז אנחנו נדבר בשבילכם עם בעלי הדירות. נחסוך לכם את היציאה המוקדמת מהעבודה, חיפוש אחר החנייה, הזמן היקר ואת השאלות שבסופן בכלל לא בטוח שייחתם החוזה.

התהליך הרבה יותר קצר, נוח ויעיל. אתם נפגשים עם בן אדם אחד מתוך צוות העובדים של "ספיר נכסים" והוא יכול להראות לכם אין ספור דירות ברחבי הקריות - מדירות חדר עד דירות 7 חדרים, פנטהאוזים מפנקים, דירות גן דירות חדשות מקבלן ועוד..
הסיכוי שהוא האדם שמחזיק במפתח ל"דירת החלומות", זו שתתאים לכל הצרכים והרצונות שלכם, הוא גדול ואפשרי הרבה יותר.

במשרדנו ישנן כ 400 דירות להשכרה ונחשו מה ? ללא עמלת תיווך !! כן כן !

בנוסף תוכלו לקבל מידע מהימן לגבי עלויות מחירים של שכ"ד באזור בו אתם מחפשים, להגיע למחיר הוגן ולא לשלם מחיר מופקע עבור הדירה שאתם רוצים. כמה פעמים יצא לכם לראות דירה שמצא חן בעיניכם אך המחיר לא שיקף את מחיר השוק?

הרבה...

כמה פעמים הרגשתם לא בנוח לדבר עם בעל הדירה לגבי המחיר?

אנחנו ב"ספיר נכסים" נעשה זאת בשבילכם. לא תצטרכו לנהל משא ומתן מול בעל הדירה בנוגע למחיר-בשביל זה אנחנו כאן! כל מה שנדרש מכם זה רק להתקשר אלינו ומיד אחר כך תוכלו להתחיל לארוז את הדברים שלכם לקראת המעבר לדירה המושלמת עבורכם.

במשרדנו קיים צוות מנוסה שיודע לשקף לבעל הדירה את המציאות בשטח מבחינת שכר הדירה,  מצב השוק בעת הרצויה כמו גם, בתקופות יוצאות דופן ובלתי צפויות כדוגמת ה"קורונה"

כמה פעמים קרה לכם שהינה מצאתם דירה סוף סוף אתם סוגרים חוזה ואז? העסקה נופלת . למה?

חוזה השכירות לא ערוך לטובת שני הצדדים, ישנה דרישה לביטחונות מוגזמים, ערבים שצריך לגייס מראש, תיקונים שצריך לעשות בדירה על מנת שתהיה ראויה למגורים ועוד..

אנחנו יודעים למצות את דרישות שני הצדדים בצורה מיטבית על מנת ליצור חוזה הוגן ומכבד שיכיל את רצונות השוכר ואת המצוי בידי בעלי הנכס ובכך להביא לסגירת חוזה המשמש לטובת שני הצדדים תוך שמירה על התנאים הטובים ביותר.

מאמר קודם מאמר הבא